Folkefinansiering av bokutgivelse (Re: Min siste reis med huldra)

Aleksander Nordaas post at aleksandernordaas.com
Mon Dec 19 09:39:25 CET 2022

Tusen hjertelig takk for det, Thomas! <3

Det ble litt av et hardkjør for å komme i mål med denne kampanjen, men med
kontinuerlig push gjennom hele november gikk det til slutt :)

Nå er det 11 dager igjen av kampanjen/bestillingen
<https://www.kickstarter.com/projects/aleksandernordaas/the-huldra-photography-book>,
og vi (jeg og huldrene) sikter høyt mot 150% innen nyttårsaften! Klarer vi
det, så blir det slipcase på alle bestilte bøker - og jeg kan da si meg
100% i mål med visjonen for boka! Og går alt slik det skal, så er boka
ferdig rundt denne tiden neste år - da etter fem år i produksjon :)

Hilsen Aleksander

---

Aleksander L. Nordaas
+47 988 91 772

*Web:* a <http://www.facebook.com/aleksander.l.nordaas>leksandernordaas.com
*Film:* vimeo.com/aleksandernordaas
<http://www.facebook.com/aleksander.l.nordaas>
*Photography:* instagram.com/aleksandernordaas/
<https://www.instagram.com/aleksandernordaas/>