Folkefinansiering av bokutgivelse (Re: Min siste reis med huldra)

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Sat Dec 17 17:13:23 CET 2022

Da er det på sin plass å gratulere Aleksander Nordaas med å
lykkes med å folkefinansiere utgivelse av en stor kunstbok!

Etter at finansieringen gikk i orden har de store mediene plukket
opp saken. Dagbladet hadde en dybdeartikkel for et par dager
siden, og NRK Nordland intervjuer flere av de involverte:
https://www.nrk.no/video/DKNO98121322 (fra 08:07).

Og det er fortsatt mulig å bestille boka via Kickstarter etter
det jeg forstår.

Thomas Gramstad