Om vederlag for bruk av tekst

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Wed Jun 15 17:57:48 CEST 2022

Kan bakgrunnen for mange ønske om betaling vere dette webseminaret Norsk
Bibliotekforening arrangerte 7. juni om opphavsrett?
https://tinyurl.com/8zf6eb8k

Eg veit ikkje, for webinaret blei fullteikna (blir webinar dét?).

Nasjonalbiblioteket ser ut til å ha hatt hovudinnleiinga der.

Helsing

ons. 15. jun. 2022 kl. 17:40 skrev Ingvild Christine Herzog via