Erfaringsforum for arrangører av Girl Tech Fest

Tjugen, Audhild Audhild.Tjugen at haugesund.kommune.no
Thu Jun 16 13:41:27 CEST 2022

Jeg og flere som er involvert i arrangering av Girl Tech Fest ønsker oss et sted å dele bilder og erfaringer med hverandre.
Kunne ikke se at det var laget en gruppe for dette allerede på Bibliotekutvikling, så da har jeg tatt initiativet.
Mange som ikke bruker Bibliotekutviklings forum særlig aktivt, men jeg håper dette er av interesse!

https://bibliotekutvikling.no/forum/groups/5130/

Har hørt at det skal finnes en facebookgruppe, men også at den ikke er særlig aktiv.
Jeg velger å bruke Bibliotekutvikling foran Facebook, aller helst.

Mvh,
Audhild Tjugen | Teamleder Opplevelse | IT-Bibliotekar
Haugesund Folkebibliotek | m. +47 479 45 854
[cid:image001.jpg at 01D88186.C680A4F0]
www.haugesund.kommune.no<http://www.haugesund.kommune.no/>
Vær oppmerksom på at all dialog på epost som er arkivverdig etter arkivlova vil bli registrert i vår offentlige postjournal.