Re: 40 år siden eller er det 50?

Thomas Gramstad thomas at kunnskapsallmenning.no
Tue Sep 22 18:44:48 CEST 2020

Spennende bibliotek- og datahistorie!

Det finnes forøvrig også et eget datahistorisk forum:

De vil sikkert gjerne også høre om/få kopi av dette, så send
gjerne til dem også (på datahistorie at mailman.efn.no ).

--
Thomas Gramstad
thomas at kunnskapsallmenning.no
"People of the future will know only that which we preserve.[...]
[I]t should be noted that allowing the records of the past to
disappear is a kind of censorship. Libraries are the collective
archive of human achievement and the knowledge of the ages."
               -- Walt Crawford & Michael Gorman:
         Future Libraries: Dreams, Madness & Reality, p. 11