Re: 40 år siden eller er det 50?

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Tue Sep 22 20:55:49 CEST 2020

Det finst faktisk også ein start på ein historikk om den norske
bibliotek-IT-historia, men han er så uferdig at vi som var med på han, for
nokre år sidan, må diskutere om tida er inne til å ta han fram i lyset
igjen (hallo, med-historikarar, er de der ute)? Med eit håp om at fleire no
kan bidra?
Dette eksisterer i dag som ei tidslinje/kronologi i eit rekneark, altså
svært enkelt og ikkje eigna til publisering. Vi kom aldri så langt at vi
fekk sett på annan - gratis - tidslinje-programvare. Nokon som har peil på
dét? Eventuell proff programvare, om vi kunne få nokon til å sponse? Det
ideelle programmet bør gjere det relativt enkelt å melde på nye punkt
og/eller tilleggs-info til eksisterande punkt. Men helst overlate til ein
redaksjon å leggje inn (eg har vore med på wikiar der opprydding etter
entusiastar blei ei diger oppgåve).

Hilsen

tir. 22. sep. 2020 kl. 18:44 skrev Thomas Gramstad <