Kulturtidsskrifter til biblioteker

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Tue Oct 17 15:15:51 CEST 2023

Lækkert! Men på tide

Eg kom i går tilfeldigvis over kampen i 1985 om kulturtidsskrifta hos
Narvesen:

https://www.nb.no/items/94c035edb79997b385ca2877dbda4476?page=17
https://www.nb.no/items/693c668548c893d7796cf11a0ce2611d?page=3
https://www.nb.no/items/09ba78f469368c26a14ec86f6efd61ef?page=15

Kva er stoda i dag på Narvesen? På stasjonen i Moss er det langt frå bra,
men litt opp og ned. Om eg skal vere snill, kjem det kanskje av at dei eg
ser etter er utselde :-)

Sjå elles blogg-nytt om Nasjonalbiblioteket og "Bokhylla":
https://bibliotekettarsaka.wpcomstaging.com

Helsing

tir. 17. okt. 2023 kl. 14:37 skrev Audun Lindholm via Biblioteknorge <