Re: Løsninger for "opprenskninger" på publikumsmaskiner?

Monica Skybakmoen monica at bibsyst.no
Thu Aug 17 12:59:10 CEST 2023

Hei

For å bruke løsningen vår, så trenger man ikke å være kunde hos oss fra
før av (ref. e-posten fra Nordre Follo). Vi har kunder i dag som bruker
vår løsning for "opprenskninger" av publikumsmaskiner selv om de verken
har Bibliofil, FRI meråpent eller automater fra oss. Fordelen om man er
Bibliofil-kunde er at det er mulig å sette opp autentisering med
lånernummer og pin-kode på maskinene, men det går også fint å benytte
løsningen uten slik påloggingsinformasjon. Data fra forrige bruker
slettes automatisk før neste sesjon, og en ny bruker er garantert å
starte med blanke ark. I tillegg er det ikke mulig for uvedkommende å
tukle med oppsettet av maskinen.

Håper dette var litt oppklarende:)

Med vennlig hilsen
Bibliotek-Systemer