Spørreundersøkelse masteroppgave om serieromaner

Vanja Marie Øyrås vanjao at viken.no
Wed Feb 8 12:40:57 CET 2023

Hva er serieromanenes plass i norske folkebibliotek i dag? Er bøkene som også blir kalt kioskromaner nå inne i bibliotekvarmen?

Dette prøver jeg å finne ut i forbindelse med en masteroppgave i bibliotek- og informasjonsvitenskap ved OsloMet, og jeg gjennomfører derfor en spørreundersøkelse.

Har du ansvar for samlingsutvikling på ditt bibliotek? Da håper jeg du vil svare!

Har ditt bibliotek flere avdelinger og samlingsutviklingen foregår lokalt på avdelingene, ber jeg om at hver avdeling svarer for seg. Er samlingsutviklingen sentralisert holder det med ett svar på vegne av alle avdelingene.

Spørreundersøkelsen tar 4-5 minutter. Lenke til spørreundersøkelsen: https://forms.office.com/e/s9EMT7fEqu

Svarfrist er 10.02.2023

Svarene blir anonymisert. Se vedlagte skriv for mer informasjon.

Ta gjerne kontakt med meg dersom noe er uklart.

På forhånd tusen takk for hjelpen!

Vennlig hilsen

Vanja Øyrås
Spesialbibliotekar
Fylkesbiblioteket, seksjon aktiv formidling

Direkte: 32 30 32 17

[42AF796A]