Libraries for world peace or peace of mind? Og om det 2 x utegløymte norske biblioteket. Med meir

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Thu Jan 19 17:38:56 CET 2023

https://bibliotekettarsaka.com

   - Mest lesne denne veka:
      - Lokaldemokratisk bomtur
      <https://bibliotekettarsaka.com/2023/01/16/lokaldemokratisk-bomtur/>
      - Finsk nedtur: - Bara en av tre använder längre bibliotekens tjänster
      <https://bibliotekettarsaka.com/2023/01/17/finsk-nedtur-bara-en-av-tre-anvander-langre-bibliotekens-tjanster/>
      - Deichman nest dårlegast på utlån
      <https://bibliotekettarsaka.com/2023/01/10/deichman-nest-darlegast-pa-utlan/>
      - Debattar i bibliotek ekstra vanskeleg utanfor dei større byane
      <https://bibliotekettarsaka.com/2022/11/17/debattar-i-bibliotek-ekstra-vanskeleg-utafor-dei-storre-byane/>
      - Tids­skrifta: «— Vi kan bare dumpe dem»
      <https://bibliotekettarsaka.com/2023/01/12/tidsskrifta-vi-kan-bare-dumpe-dem/>
      - Oppsnappa veke 3
      <https://bibliotekettarsaka.com/2023/01/18/oppsnappa-veke-3/>
      - Deichman, det nye universitetsbiblioteket i Oslo?
      <https://bibliotekettarsaka.com/2022/04/06/deichman-det-nye-universitetsbiblioteket-i-oslo/>
      - To underlege underkommuniseringar
      <https://bibliotekettarsaka.com/2023/01/18/to-underlege-underkommuniseringar/>
      - Er dette gullalderen for norske bibliotek?
      <https://bibliotekettarsaka.com/2020/12/06/er-dette-gullalderen-for-norske-bibliotek/>
      - On The Multifaceted Crisis of IFLA
      <https://bibliotekettarsaka.com/2022/10/01/on-the-multifaceted-crisis-of-ifla/>

PS: Underteikna oppdagar no at eg ved ein merkeleg feil i nokre e-postar
står som ansvarleg arrangør av IFLAs nettseminar i morgon om manifestet
deira:
https://www.ifla.org/events/ifla-unesco-public-library-manifesto/
Det må ha skjedd då eg sjølv melde meg på og så la inn hendinga i Google
kalender. Eg meinte slett ikkje å innby folk som alt har fått innbydinga
frå Elin Golten på e-post 10. januar her på lista.
Så har eg kanskje lært noko.
Sjåast i morgon kl. 10 :-)
PS: Håper alle som svarte JA har fått stadfesting om at dei er med? Elles
er det muleg å melde seg på framleis. Klikk lenka ovanfor

Helsing