IFLA-seminaret i morgon: Til alle påmelde og kanskje også dei som har sagt nei takk

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Thu Jan 19 16:48:32 CET 2023

Eg oppdagar no at eg ved ein merkeleg feil i nokre e-postar står som
ansvarleg arrangør av IFLAs nettseminar i morgon om manifestet deira:
https://www.ifla.org/events/ifla-unesco-public-library-manifesto/

Det må ha skjedd då eg sjølv melde meg på og så la inn hendinga i Google
kalender. Eg meinte slett ikkje å innby folk som alt har fått innbydinga
frå Elin Golten på e-post 10. januar her på lista.

Så har eg kanskje lært noko.

Sjåast i morgon kl. 10 :-)
PS: Håper alle som svarte JA har fått stadfesting om at dei er med? Elles
er det muleg å melde seg på framleis. Klikk lenka ovanfor

Helsing
Anders Ericson
+4797775170
https://bibliotekettarsaka.com