Webinar om IFLA/UNESCO sitt folkebibliotekmanifest 20. januar.

frilanders at gmail.com frilanders at gmail.com
Thu Jan 19 15:22:21 CET 2023

Hei alle påmelde. Eg oppdagar no at eg ved ein merkeleg feil står som
ansvarleg arrangør av IFLAs nettseminar i morgon om manifestet deira. Det
må ha skjedd då eg sjølv melde meg på og så la inn hendinga i Google
kalender. Eg meinte slett ikkje å innby folk som alt har fått innbydinga
frå Elin Golten på e-post 10. januar på Biblioteknorge. Så har eg kanskje
lært noko. Sjåast i morgon kl. 10 :-) PS: Håper alle som svarte JA har fått
stadfesting om at dei er med?

Webinar om IFLA/UNESCO sitt folkebibliotekmanifest 20. januar.
fredag 20. jan 2023 ⋅ 10:00 – 12:00
Sentraleuropeisk tid - Berlin

Bli med via Google Meet
https://meet.google.com/umh-imtf-raa?hs=224

Tack för info. Jag försökte registrera mig som deltagare men är inte säker
på att det lyckades ännu.Mika

On Tue, 10 Jan 2023 at 23:54, Anders Ericson  wrote:

> IFLA markerer økt aktivitetsnivå?
> Men kan man få noe nytt og bra ut av dette manifestet?
>
> Anders
>
> Hilsen
> Anders Ericson
> +4797775170
> https://bibliotekettarsaka.com

Arrangør
frilanders at gmail.com
frilanders at gmail.com

Gjester
frilanders at gmail.com – arrangør
Biblioteknorge
En felles arena for biblioteksektoren i Norge
Mikael Böök
Siv J M Holt
Mette Henriksen
Silje Falch Johnsen