Re: "Tyveri" av kasserte bøker

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Mon Dec 19 14:13:46 CET 2022

Det er (dessverre?) heilt slutt på «interne retningslinjer» for biblioteka,
i alle fall statlege. Men ein «kampanje» for nokre år sidan, på initiativ
av fylkesbiblioteket i Buskerud, no Viken, sette nok visse spor. Her i
landet har vi det spesielle med Nasjonalbiblioteket si digitalisering, som
gjer det mindre smertefullt å få plass til nye bøker i hyllene
https://bibliotekettarsaka.com/2020/10/09/a-kaste-eller-ikkje-kaste/

Helsing

man. 19. des. 2022 kl. 13:28 skrev Audun Lindholm via Biblioteknorge <