SV: BISON på Teams

Marte Ødegaard marte.odegaard at ub.uio.no
Tue Nov 1 11:28:51 CET 2022

Hei igjen,
Man kan teste og teste, men det er alltid noe allikevel.
Til de av dere som melder dere inn. Jeg legger dere til forløpende.
Det er noen som får feilmeldinger, eller at dere får beskjed om at dere ikke er medlem i et team. Når jeg legger dere til så får jeg bekjeden:
Denne personen er lagt til, men det kan ta en stund før vedkommende vises i medlemslisten.
Så det kan hende dere må vente en liten stund - så prøv igjen i ettermiddag eller i morgen. Prøv eventuelt å logge ut og inn av Teams. Jeg følger opp etterhvert.
Marte