Nordisk samarbeid

Mariann Cecilie Løkse mariann.lokse at uit.no
Fri Oct 7 11:39:44 CEST 2022

Hei!
Vi prøver nå å blåse liv i det nordiske samarbeidet omkring informasjonskompetanse. Vi har laget en blogg som vi prøver å legge ut nye artikler på (minst) en gang i måneden.

https://nordinfolit.wordpress.com/
(Ja, vi har et stykke igjen på designfronten, men det kommer seg kanskje etter hvert!)
Er det noen av dere som kunne tenke dere å skrive et kort innlegg en gang i blant? Språket kan være norsk eller annet skandinavisk språk. (Eventuelt engelsk.) Send ditt bidrag til meg, så ordner jeg resten.

Håper på mange bidrag! 😊

Mvh
Mariann Løkse

[cid:image001.png at 01D8DA41.6299DDD0]