Re: Ønsker innspill

Merete Hoel hoelmerete62 at gmail.com
Fri Apr 29 16:07:54 CEST 2022

For detaljenes skyld: svensk politi har anmeldt Paludan for
ordensforstyrrelse eller hvilken paragraf de bruker, for å få prøvd saken
om igjen, etter disse siste opptøyene. Dette med hva hvem forstår virker
ikke så ensidig.
https://www.nrk.no/nyheter/svensk-politi-anmelder-paludan-etter-koranbrenninger-1.15938008

Merete SH

fre. 29. apr. 2022, 15:41 skrev Anders Ericson via Biblioteknorge <