SV: Barnebøker på spansk

Reinertsen Elisabeth Schneider elirei at fredrikstad.kommune.no
Fri Jan 21 12:42:38 CET 2022

Det kommer jo litt ann på nivået til eleven da. Men Harry Potter finnes jo. Og Narnia.

Finner masse Roald Dahl og Astrid Lindgren på spansk på bibsok.no

Det jeg vil gjort var å kjøre et bredt søk på spanske bøker for barn og ungdom i bibsok.no (bare velge avgrensninger, ikke faktisk søke. Da fikk jeg rundt 3000 treff), og så se på det du får opp og kryss-referere de med hva som finnes på norsk.
Det er jo selvfølgelig en del mer jobb, men da får du et godt innsyn i hva som er mulig å få tak i.

Vennlig hilsen
Elisabeth Schneider Reinertsen
Bibliotekar
Kulturetaten - Biblioteket
Fredrikstad kommune
E-post: elirei at fredrikstad.kommune.no<mailto:%20elirei at fredrikstad.kommune.no>

[Kommune]<www.fredrikstad.kommune.no>[Facebook]<www.facebook.com/Fredrikstad.kommune>[Twitter][Twitter]<www.twitter.com/fredrikstadkomm>

Vi gjør oppmerksom på at dette ikke er en privat e-postadresse. Både inngående og utgående e-post blir vurdert for ev. offentlig journalføring i kommunens sak-arkivsystem.

Denne e-posten (inkludert vedlegg) er kun beregnet for mottakerne. Hvis du har mottatt denne e-posten ved en feil, vennligst gi oss beskjed omgående via e-post eller telefon og slett denne meldingen fra systemet.