Ledende bibliotekstillinger

Tor-Arne Holth Kolstad s333404 at oslomet.no
Thu Mar 18 11:20:01 CET 2021

Er du usikker på om du har det som trengs, og synes det er skummelt å søke lederstillinger?
Kanskje dette spørreskjemaet kan hjelpe deg å reflektere litt rundt dette. Som del av min studie ved bibliotekarutdanningen på OsloMet ser jeg på sammenhengen mellom få søkere til lederstillinger innen biblioteksektoren og hvilke kvalifikasjoner som blir etterspurt i faktiske annonser.
Er du faglært bibliotekar som pr. nå ikke har en lederstilling, hadde jeg blitt veldig takknemlig om du har 3 minutter til å besvare dette anonyme spørreskjemaet!
https://nettskjema.no/a/etterspurt-kompetanse

Tor-Arne Kolstad, OsloMet.