Praksis 2021 | Møte med ABI

Jamie Johnston jamijo at oslomet.no
Wed Mar 17 17:56:31 CET 2021

Kjære bibliotek,

ABI inviterer til et møte om hvordan praksis kan gjennomføres denne våren, 25.3 kl. 13.

Jeg heter Jamie Johnston, og er emneansvarlig for kurset BIB1540 Profesjon og praksis. Vi på ABI instituttet ser fram til å sende praktikanter ut til bibliotekene etter påske, men også klar over at mange av dere er kanskje bekymret for koronasituasjonen. For dere som vil ta imot praktikanter og dere som vurderer det, vil jeg minne dere at studentene vil få 1-4 arbeidskrav som erstatning for tapte praksistid (ved sykdom, nedstenging, osv.), og at det er mange muligheter for hybrid eller helt digital praksis. Vi har hatt god erfaring med digital praksis fra tidligere i vår, og har fått viktig innspill fra bibliotekene (se vedlagt pdf). Derfor, vil jeg invitere dere til et møte å diskutere mulighetene for hybrid eller helt digital praksis.

Her er invitasjon til møtet:

Jamie Johnston invites you to a scheduled OsloMet Zoom meeting.

Topic: My Meeting
Time: Mar 25, 2021 01:00 PM Warsaw

Join Zoom Meeting
https://oslomet.zoom.us/j/62657007346?pwd=SmVkZDlQZEM4cFVOVEtRcWZ5Sit5dz09

Meeting ID: 626 5700 7346
Password: 990645

Med vennlig hilsen,
Jamie

Jamie Johnston
PhD, Associate Professor
Department of Archivistics, Library and Information Science
OsloMet -- Oslo Metropolitan University
Tlf: +47 67 23 80 57
www.oslomet.no/en/employee/jamijo