Helene Voldner ny leder i Norsk bibliotekforening

NBF nbf at norskbibliotekforening.no
Wed Apr 17 19:29:06 CEST 2024

Helene Voldner er valgt som leder i Norsk bibliotekforening på landsmøtet i Haugesund 17. april.  Det er også valgt et nytt hovedstyre.

− Jeg gleder meg til å ta fatt på den viktige oppgaven som leder for Norsk bibliotekforening, sier Helene Voldner. Bibliotekene er et av de viktigste stedene vi har for lesing og litteratur, tilgang til kunnskap, og er institusjoner som sikrer og bevarer demokratiet.

Norsk Bibliotekforening<https://norskbibliotekforening.no/ny-leder-i-norsk-bibliotekforening-2/>