FW: [DHKO] Velkommen til e-post-listen som medlem av forskningsnettverket DHKO

Camilla Holm Soelseth camil at oslomet.no
Fri Jan 12 11:55:46 CET 2024

Hei hei,

For dere som har en god hukommelse, så sendte jeg ut en mail om et nytt nasjonalt forskningsnettverk, og dessuten om en konferanse som ble holdt i Oslo høsten 2023. Nå har jeg den glede å informere om at vi endelig (!) har fått på plass en e-postliste for alt som faller mellom digital humaniora og kulturorganisasjon (humanistiske perspektiver innen kunnskapsorganisasjon, og organisasjon av kultur, og kultur som data). For dere som har en interesse av dette, er det bare å melde seg på e-post-listen i lenken under.

Ha en ellers fortreffelig flott fredag!

Camilla