Dikthjelp?

Siri Beate Gjerde siri.beate.gjerde at nynorsk.no
Fri Nov 17 09:01:30 CET 2023

Biblioteknorge har vore til stor hjelp før, så eg prøver igjen.

Eg er ute etter eit dikt som eg fann for eit par år sidan - som eg no ikkje hugsar forfattaren av.

  *   nordnorsk forfattar, trur det er mannleg?
  *   om ei bjørk/tre, noko med snø trur eg/snøsmelting?
  *   nynorsk eller dialekt (ikkje bokmål)
  *   diktet handlar om å stå stødig/ vere trygg
  *   ikkje Arvid Hanssen
  *   i boka så var det ei teikning av eit tre/fleire tre, heilt enkelt svart kvitt (men dette treng sjølvsagt ikkje vere med om diktet er trykt fleire stadar)

Eg har brukt Diktregisteret og andre søkekanalar, bladd i bøker og antologiar, men eg greier rett og slett ikkje å lande dette.

Beste helsing

Siri Beate Gjerde

bibliotekar

Indrehovdevegen 176, 6160 Hovdebygda

Telefon 70 04 75 83

nynorsk.no<https://www.nynorsk.no/>

[cid:f76f592f-b40c-44a0-bf5a-722746ce17be]