SV: Krav om bibliotekarutdanning i folkebibliotek?

Erik Guldager Nielsen erik.guldagernielsen at nb.no
Wed Nov 8 16:37:37 CET 2023

Jeg synes det er ganske oppsiktsvekkende at EU og NB mener at utdanningskrav i ulike yrker er en bagatell, som må avskaffes for å sikre fri flyt av arbeidskraften!
Men det er jo dessverre i tråd med trenden i norske biblioteker, hvor bibliotekfaglig kompetanse ikke er verdsatt.

Mvh.
Erik Guldager Nielsen