SMH-dagane 2024: Digital utvikling i bibliotek - Invitasjon til konferansebidrag

Irene Hunskår irene.hunskar at vid.no
Thu Sep 14 15:01:57 CEST 2023

Invitasjon til konferansebidrag
SMH-dagane 2024: Digital utvikling i bibliotek    Bergen, 12.-13.mars 2024

SMH er Norsk bibliotekforenings spesialgruppe for medisin og helsefag og arrangerer SMH-dagane annakvart år i samarbeid med lokal arrangementskomite.

Tema for SMH-dagene 2024 er «Digital utvikling i bibliotek».
Bidraga kan handle om:
verktøy, undervisningsformer, kunstig intelligens, utvikling av prosessar i kunnskapsoppdateringar, nye tenester i bibliotek, digital kompetanse for bibliotekarar, digital marknadsføring eller det menneskelege aspektet i alt det digitale.

Har du eit prosjekt, har laga eit opplegg, eit verktøy, eller noko anna gøy du har lyst til å presentere for bibliotekarkollegaer?
Då bør du sende inn samandrag til
*           Poster (ståande format, A0) + 1 min presentasjon i plenum
*           Workshop - 45 min - ein workshop består av ei kort innleiing og aktivitetar for deltakarane
*           Presentasjon i plenum - 30 min (20 min presentasjon og 10 min til spørsmål)
*           Presentasjon i parallellsesjon - 20 (15 min presentasjon og 5 min til spørsmål)

Samandraget du sender inn bør vera på 300-600 ord.

Bruk dette skjema for ditt konferansebidrag til SMH-dagane 2024<https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=15552595>

Frist for innsending av forslag til bidrag er 15. november 2023.

Du får beskjed 15. desember 2023 om bidraget ditt får plass på SMH-dagane 2024.

SMH-dagene vert arrangert av lokal arrangementskomite frå HVL, UiB og VID på vegne NBFs spesialgruppe for medisin og helsefag (SMH).

Velkommen!

Spørsmål? Ta kontakt med Gunhild Austrheim<mailto:gunhild.austrheim at hvl.no>

På vegne av komiteen
Irene Hunskår