Søknadsfrist i morgon på jobb som biblioteksjef i Enebakk

Oddmund Kårevik oddmund.karevik at enebakk.kommune.no
Wed Aug 23 09:58:41 CEST 2023

Kvifor bryr eg meg så mykje om ein plass eg skal slutte å jobbe i?
Eg trur det er fordi Enebakk er ein slik stad ein blir oppriktig glad i.
Me opplever at biblioteket er ein etterspurt samarbeidspartnar som mange har lyst å finne på ting saman med.
Eg opplever at som leiar for Enebakk bibliotek kan du utrette ein forskjell.
Og det er veldig fine folk som jobbar på biblioteket og fine folk i leiargruppa som du kan spela på lag med.
Eg ville berre skrive dette - slik at eg ikkje angra på at eg gjorde eit forsøk til å reklamere for denne flotte jobben med søknadsfrist i morgon.

Her er Finnannonsa. Viss du hadde tenkt på å søke, men glømt det, så har du muleghet ut dagen i morgon.
https://www.finn.no/job/management/ad.html?finnkode=312904314

Oddmund Kårevik
Biblioteksjef
Enebakk bibliotek
Avd. for kultur, integrering og forebygging
Enebakk kommune
Telefon: 95127375
E-post: oddmund.karevik at enebakk.kommune.no<mailto:oddmund.karevik at enebakk.kommune.no>
www.enebakk.kommune.no<http://www.enebakk.kommune.no/>