SV: Løsninger for "opprenskninger" på publikumsmaskiner?

Vegard Krog Petersen vegard-krog.petersen at sarpsborg.com
Tue Aug 15 14:35:25 CEST 2023

Deep Freeze (via leverandøren i Danmark)

https://www.faronics.com/en-uk/products/deep-freeze

https://ccpro.dk/

Mvh

--
Vegard Krog Petersen
Bibliotekar

Fra: Biblioteknorge <biblioteknorge-bounces at mailman.kunnskapsallmenning.no> På vegne av Sjølie Elin Bekkebråten via Biblioteknorge Sendt: tirsdag 15. august 2023 12:52 Til: biblioteknorge at kunnskapsallmenning.no<mailto:biblioteknorge at kunnskapsallmenning.no> Emne: Løsninger for "opprenskninger" på publikumsmaskiner?

Hei biblioteksfolk i det ganske land!

Jeg lurer på hvilke løsninger ulike bibliotek har for publikumsmaskiner? Med tanke på personvern/GDPR er det behov for at det kjøres en slettejobb etter hver person som bruker en publikumsmaskin, og jeg lurer på hvordan DITT bibliotek løser dette? Hvilken programvare bruker dere?

Vennlig hilsen,
Elin Bekkebråten Sjølie
(hun/henne)
IT-bibliotekar