Knut Skansen: - Ei av dei vanskelegaste avgjerdene eg har teke

ao at bokogbibliotek.no ao at bokogbibliotek.no
Thu May 11 14:09:06 CEST 2023

– Det er ei av dei vanskelegaste avgjerdene eg har teke som biblioteksjef, seier Knut Skansen i Oslo om det å stenga Legatum Publishing ute frå Deichman Bjørvika. I dette eksklusive intervjuet med Bok & bibliotek<https://bokogbibliotek.no/nyheter/ei-av-dei-vanskelegaste-avgjerdene-eg-har-teke-5770/> kommenterer han også for første gong dei siste dagars skuldingar om feigskap og ettergjeving for politisk press.

– Denne saka viser at biblioteksektoren bør etablera betre prosedyrar og rutinar og ta ein diskusjon rundt korleis vi vurderer møter i biblioteket der interessemotsetnadane mellom ulike grupper blir så sterke at det utgjer ein sikkerheitsrisiko, og i kva grad biblioteka si rolle i forhold til paragraf 100 i Grunnlova skal ivaretakast i ein kvar samanheng, seier han vidare.

Les heile intervjuet her:
https://bokogbibliotek.no/nyheter/ei-av-dei-vanskelegaste-avgjerdene-eg-har-teke-5770/

---
Arne Olav Hageberg