Påskehil?=sen: en =?utf-8?Q?låt om bibliotekarer

emmanue!le me at emmanuelle.no
Thu Mar 30 15:00:29 CEST 2023

Hei alle sammen,

Det er snart påske og jeg tillater meg selv til å sende dere en liten påskeoverraskelse :)

For noen måneder siden skrev jeg en låt om oss bibliotekarer, som jeg fremførte på BIBSYS-konferansen. Låten er inspirert av en sitat fra Harry Potter and the Chamber of Secrets og heter Be Like Hermione.

Like etter opptredenen ble jeg spurt om jeg kom til å gi den ut.
Det er med glede at jeg kan fortelle at ut “Be Like Hermione” er offisielt ute i dag, på Spotify og alle de vanlige strømmetjenestene. I tillegg har jeg også gitt ut musikkvideo, som ble filmet på Trondheim folkebibliotek.

Jeg håper dere liker låten og vil å dele den med en bibliotekar dere kjenner, eller en bruker som ikke kjenner bibliotekarer så godt 🙂

Bonus: Jeg kan også røpe at noen kjente fjes fra konsortiet er å se i videoen.

Ønsker alle en riktig god påske!

Emmanuelle
<https://linktr.ee/emml.sings>