En spørreundersøkelse om dysleksi i bibliotek

Zlatko Redzic s354017 at oslomet.no
Mon Mar 27 19:08:41 CEST 2023

Hei!
Mitt navn er Zlatko Redzic. Jeg er en bibliotekarstudent på Oslomet som skriver en bacheloroppgave om hvordan biblioteker tilrettelegger for personer med dysleksi og andre typer lesevansker.
Derfor ønsker jeg å undersøke bibliotekarers sitt syn på hvordan deres bibliotek tilrettelegger for personer med lesevansker.
Undersøkelsen tar cirka 5 minutter, og jeg setter stor pris på om du tar deg tid til undersøkelsen.

Dine svar er anonyme

Link til spørreundersøkelsen:

https://nettskjema.no/a/327008

Tusen takk for ditt bidrag!