Re: Kuttene i NB og nå endringer i tilgangsmuligheter til pensumlitteratur i nettbiblioteket

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Thu Mar 9 10:59:38 CET 2023

Det er eit verkeleg godt spørsmål. Og det same gjeld alle andre
bibliotekfaglege og -politiske samtalar. Til dømes dei andre negative
følgene av kutta på NB-budsjettet:
https://bibliotekettarsaka.com/2023/03/08/ny-redusert-normal-for-bibliotekbruk/

For tre år sidan oppretta Nasjonalbiblioteket sitt Forum, med fleire
del-fora, for slike formål. Men det skjer svært lite på dei.
https://forum.bibliotekutvikling.no/groups/
Til dømes del-forumet «Fagbibliotek» skal ha 203 medlemmar, og
«Bibliotek-Norge» 3516, men på det førstnemnde var siste innlegg 5. oktober
2021 og det sistnemnde 23. januar i år (PS: Men akkurat no såg eg at du
prøver deg med dette temaet der også).

Kvifor blir dei ikkje brukte? Folk seier dei ikkje har tid og ork til å
logge seg inn og så leite fram rett forum med fleire klikk og så måtte
skrolle lange vegar etter rett innlegg/debatt.

Nb sa vel at dei skulle tenkje nytt om Forum-løysinga, men kva skjer?

OBS: Sist dei tenkte nytt, sletta dei forgjengaren til lista vi er på no,
med sine svake sider, men trass alt liv og røre.

Helsing

tor. 9. mar. 2023 kl. 09:23 skrev Line Nybakk Akerholt via Biblioteknorge <