VS: Mikrofilm-mysterium

June Solberg June.Solberg at gjovik.kommune.no
Thu Feb 2 14:34:54 CET 2023

Hei godtfolk!

Vi har en litt vrien sak her, en låner som bestemt mener å ha sett på mikrofilm hos oss med heftet «Hvem eier bilen», som omhandler Hedmark og Oppland 1948. Han påstår dette ikke var et innlån, men etter å ha støvsugd biblioteket og spurt alle ansatte, fylkesbiblioteket, fire pensjonister og Mjøsmuseet er det fortsatt ingen som har hørt om denne mikrofilmen - og vi har mange mikrofilmer..

Jeg lurer derfor på om noen tilfeldigvis har den, som en del av deres lokalsamling og at vi tidligere har lånt fra dere? Jeg finner den ellers kun på publikumsavdelingen til Nasjonalbiblioteket, ikke mulig å fjernlåne..

Krysser fingra - og send gjerne svar direkte til meg, så det ikke blir støy på lista ;)

Vennlig hilsen
June Solberg
Bibliotekar / Ansvarlig Popkult Gjøvik
Gjøvik bibliotek og litteraturhus