Dewey-plakat og skilting i nyrenovert bibliotek

Eva Brit Nårstad EvaBrit.Narstad at sondre-land.kommune.no
Mon Nov 21 13:35:03 CET 2022

Hei

Vi er snart ferdig med å renovere og oppgradere vårt bibliotek og er nå i gang med å tenke på skilting m.m.

I den forbindelse hadde det vært flott å få tak i en eller flere store plakater med oversikt over Dewey enten
numerisk eller alfabetisk og med ikoner?
Se vedlagt bilde av dansk utgave som er alfabetisk og med ikoner.

Og har dere skilt/plastskilt til å sette i hyllene med tekst, Deweynr. og ikon slik som vedlagt bilde av den danske versjon?
(Det er bare en hvit plastplate i A4 størrelse som det hele er limt/trykt på og skåret hakk i slik at de ikke kan skubbes helt
inn på hylla.)
Hvis dere har noe av dette og vet hvor det er å få tak i, er det supert hvis dere kan sende meg en e-post?

Hvis dere har noen andre gode måter å skilte inni biblioteket på er det fint hvis dere også sender meg en e-post og gjerne
med bilde som illustrer hvordan det ser ut/fungere.

På forhånd takk.

Med vennlig hilsen

[logo]

Eva Brit Nårstad,, Søndre Land bibliotek

Tlf: 46951148
E-post: EvaBrit.Narstad at sondre-land.kommune.no<mailto:EvaBrit.Narstad at sondre-land.kommune.no>

Hjemmeside<http://www.sondre-land.kommune.no> | Facebook<https://www.facebook.com/sondrelandkommune/>

[slagord]