Re: Politiet ber om navn på låner

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Tue Jun 21 23:20:52 CEST 2022

Boka «Personopplysningsloven : en orientering til bibliotekene», er no over
tjue år gamal, men vi ville vel høyrt det om det hadde vore innskjerping?
No er det likevel ikkje ein veldig klar regel på dette, men å krevje
«rettslig kjennelse» har ved slike høve vore på tale sidan 1960-talet i
alle fall. Og kommunen har vel ein jurist?
https://www.nb.no/items/1868a5ccbee32f4b6adc7238795b727e?page=25

Helsing

tir. 21. jun. 2022 kl. 21:44 skrev Marianne Selvik via Biblioteknorge <