Re: Ønsker innspill

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Sat Apr 30 23:20:24 CEST 2022

Takk til Merete Hoel. Underteikna evnar ikkje å ta stilling til den eine og
andre forfattaren her, men dette stadfestar truleg at når det gjeld
ytrings- og tilstøtande rettar, er det fleire potensielle konfliktar og
gråsonar enn vi først såg.

Dette gjer det ikkje enklare for biblioteksjefane, som ikkje berre er
ansvarlege for medievalet, men er debattredaktørar og no også kuratorar av
utstillingar.

Men, som vi måtte oppsummere for to månader sidan, tar dessverre ingen
ansvar for å oppsummere og lære av røynslene frå hendingane i Ulstein og
Lindesnes, for å ta dei to ferskaste (før utstillinga i Austevoll):
https://bibliotekettarsaka.com/2022/03/01/biblioteklova-overmoden-for-analyse-og-avklaring/

Mens danskane ser ut til å kome eit steg vidare, i alle fall med eigne kurs
for «debatpiloter», faktisk eit nytt no i juni:
https://www.frirummet.org/?s=debatpilot

Helsing