Re: Ønsker innspill

Merete Hoel hoelmerete62 at gmail.com
Fri Apr 29 13:36:11 CEST 2022

Finner det ikke helt relevant at dette kan plasseres som kunst (jeg har en
smule utdanning i det faget også, i tillegg til bibliotekfag og
samfunnsvitenskap). Å anta noe om hvordan andre kan la seg provosere i
framtida blir rein retorikk. Likeså den egentlig nedlatende passusen om at
andre må lære seg at vi har ytringsfrihet her i landet. Det blir for
enkelt. Hadde dette vært en bibliotekavdeling på et universitet eller
høyskole, f.eks, hadde jeg sett annerledes på det.

Merete Sandvig Hoel

fre. 29. apr. 2022, 13:25 skrev Anders Ericson <frilanders at gmail.com>:

> Men dette er ei kunstutstilling. Om desse kjenner seg krenka, kan
> hundretusenvis andre kjenne seg krenka, av kunst.
> Det beste hadde vore om dette blei ei sak for lokalavisa, så kunne nokon
> nå fram med informasjon om at vi har ytringsfridom her i landet.
> Sjå saka av Mina Bai i Klassekampen i går (om islam):
> https://klassekampen.no/utgave/2022-04-28/en-ond-sirkel/9QzJ
>
> Hilsen
> Anders Ericson
> +4797775170
> https://bibliotekettarsaka.com
>

> fre. 29. apr. 2022 kl. 13:18 skrev Merete Hoel via Biblioteknorge <

>>> Clement (avisteiknar i Dag og Tid), og framstiller Putin i ulike