Re: Ønsker innspill

Merete Hoel hoelmerete62 at gmail.com
Fri Apr 29 13:18:17 CEST 2022

Her er jeg ikke enig. Tegninger som dette er ikke uhildet informasjon. Pål
Bakkas kommentar opplever jeg som en politisk mening, ikke en vurdering som
involverer f.eks offentlig tilgjengelighet i bibliotek. Når en med russisk
OG ukrainsk bakgrunn protesterer ville jeg tatt hensyn til det om jeg ble
spurt som ansvarlig.

Mvh

Merete Sandvig Hoel

fre. 29. apr. 2022, 13:12 skrev Pål Hermod Bakka via Biblioteknorge <