Endring av epostadresse for "Biblioteknorge"-lista

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Fri Mar 4 00:32:53 CET 2022

Den kanoniske måten (for alle epostlister og listservere) er å
(1) melde på den nye adressen og så når det er i orden, (2) melde
av den gamle adressen.

Ny adresse meldes på her:

Gammel adresse fjernes samme sted -- se helt nederst på websiden.

Ved eventuelle problemer eller behov for hjelp, kontakt
biblioteknorge-owner at mailman.kunnskapsallmenning.no .

Mvh,

Thomas Gramstad