Pusse opp profilen?

Helge Høivik helge at oslomet.no
Thu Feb 17 22:54:44 CET 2022

Hei, takk for dette Frode! Ja, jeg følger gjerne opp og gjerne med "taktiske tips".  Skulle mottakerne av denne eposten møtes til en uformell samtale på Zoom med det første?

En velkjent metode er jo å lage et "manifest" eller opprop for å formulere analyse og policy - og som grunnlag for framstøt i flere kanaler.

Jeg tror også det er verdt å tenke på påtroppende rektor ved OsloMet, Christen Krogh, og UB-ledere ved flere institusjoner.

hilsen Helge.