Pusse opp profilen?

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Wed Feb 16 07:29:41 CET 2022

I 2021 auka samlinga med frie lydbøker på Internet Archive med 1470
titlar og er no på 63 592 i alt. Aller mest på engelsk.
https://archive.org/details/audio_bookspoetry

Bergen off bør leggje til denne på den fine lista si, og sjølvsagt kan
kvart bibliotek i landet leggje ut lenka:
https://bibliotekettarsaka.com/2019/04/08/tida-inne-for-sivil-lydbok-ulydnad/

Desse lydbøkene kan ein laste ned i ulike format.

Helsing