Pusse opp profilen?

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Mon Feb 14 16:33:19 CET 2022

Heilt einig med Helge H. Ikkje berre Kriznik, men Forleggerforeningen 26.
januar, går no for å skilje lag med biblioteka:
https://bibliotekettarsaka.com/2022/02/14/biblioteket-stolt-berar-av-den-lange-lydbokhalen/

Dette burde vore ei utfordring for Sira Myhre og boklovarbeidet til gruppa
hans, men er det sannsynleg?
https://bibliotekettarsaka.com/2022/01/24/lurte-du-pa-boklova/

Hilsen

man. 14. feb. 2022 kl. 15:33 skrev Helge Høivik via Biblioteknorge <