Vs: Barnebøker på spansk

Liv Henriette Primberg henriette.primberg at skole.rogfk.no
Fri Jan 21 15:08:58 CET 2022

Takk for mange svar, råd og tips.
I tilfelle det er flere enn meg som ikke kom på denne kanalen i farta, formidler jeg videre:
Tipset som passet best for oss var at man kan få kjøpt mange spanske barnebøker på Adlbris. Her fant jeg både spanske utgaver av Astrid Lindgren og Roald Dahl sine bøker ++
Det var mye større utvalg her enn hos Bokkilden og Biblioteksentralen
Takk ellers for mange andre gode tips som jeg kan ta med videre!
God helg!
Mvh
Henriette Primberg
Vågen videregående skole