SV: Gode telefonkioskhistorier

Vidar Lund vl at norskbibliotekforening.no
Wed Jan 12 10:15:59 CET 2022

Det er vanskeleg å koma utanom TARDIS-boksen til Doctor Who tykkjer eg. Det har vore 13 doktrar, men berre ein boks i den eine hovudrolla! Ja, eg veit - det er ein politiboks, men hovudpoenget med dei var å faktisk kunne ringje politiet...

Beste helsing
Vidar Lund
Leiar i Norsk bibliotekforening
Tlf. 40211624