Re: Debatt om privatøkonomi

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Thu Dec 2 13:12:40 CET 2021

Hei, om dette skal handle om rådgiving om privatøkonomi, kan eg ikkje sjå
at det kan bli særleg DEBATT? For og imot spotpris? Fastrente? osv. Og er
ikkje tabloidavisene fulle av dette?

Den samfunnsøkonomiske debatten er derimot noko for dei ulike partia.
Tenkjer eg.

Ein økonom eg synst er god på å formidle jordnært om sånt, er Maria Berg
Reinerten, som skriv om dette i Morgenbladet

Helsing
Anders Ericson
+4797775170
https://bibliotekettarsaka.com

tor. 2. des. 2021 kl. 09:20 skrev Ingrid Kornstad via Biblioteknorge <