Merking av filmer

Kristoffer Tangård Kristoffer.Tangard at moss.kommune.no
Thu Dec 2 09:25:17 CET 2021

I Mossebibliotekene merker vi (både filmer, bøker, etc.) med fullt Bibliofil-tittelnr. (etter 0104-) samt eksemplarnr., noe som altså blir veldig langt på DVD-platen. Det hørtes lurt ut med et mer "isolert" løpenr. slik dere har, i forhold til å få bedre oversikt over hva som er gammelt og hva som er nyere.

For min del ville jeg foreslått at dere fortsetter fra nr. 10.000 og oppover - når dere først har kommet så langt i praksisen. Hvis jeg som bruker skulle lete etter filmer hos dere og kjente til systemet hadde jeg sikkert satt pris på dette.

Mvh.

[cid:00c6d3a0-276a-4b82-8ee8-3b6a47e6cba9]

Kristoffer Tangård
Bibliotekar

+47 69 24 83 38
kristoffer.tangard at moss.kommune.no