SV: Noen med erfaringer med å kjøpe/få produsert og plassere ut minibibliotek?

Elin Fjellheim Elin.Fjellheim at sandefjord.kommune.no
Tue Oct 12 15:56:45 CEST 2021

Gode poeng i det du linker til der, interessant lesning! Det kan nok ikke erstatte et vanlig bibliotek, nei. Det behovet for et bemannet bibliotek, veiledning og de andre oppgavene et bibliotek skal fylle, kan nok ikke et lite minibibliotek skape.

Med vennlig hilsen

Elin Fjellheim

Bibliotekar ved Andebu bibliotek
E-post: Elin.Fjellheim at sandefjord.kommune.no<mailto:Elin.Fjellheim at sandefjord.kommune.no>