Re: Noen med erfaringer med å kjøpe/få produsert og plassere ut minibibliotek?

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Tue Oct 12 15:50:15 CEST 2021

Dette er eventuelt veldig interessant. Viktigast: Kan minibibliotek
rekruttere til det eigentlege biblioteket? Eller reduserer det bruken?

I USA, der dette starta, men på privat basis, fekk politikarane i nokre
kommunar ideen om å kunne leggje ned dei stasjonære biblioteka. Eg har
ikkje følgt med på korleis dét har gått, men det er blitt ein god del
artiklar på Bibliotekettarsaka:
https://bibliotekettarsaka.com/category/minibibliotek/

Helsing

tir. 12. okt. 2021 kl. 14:37 skrev Elin Fjellheim via Biblioteknorge <