Hjelp med Bookbites

Øyvind Gjerløw oyvind.gjerlow at narvik.kommune.no
Wed Jul 28 12:27:46 CEST 2021

Hei

Våre lånere har hatt akkurat samme problemer som dere, og vi har fått
følgende svar fra kundeservice:
*"Vi vet at noen ganger, ved stor pågang, kan det ta for lang tid å søke
igjennom biblioteksystemene, så man må prøve et par ganger. Dette jobbes
med."*

Jeg antar at dette er et av problemene som kanskje blir løst med
Bookbites-oppdateringen 17. august.

Med vennlig hilsen

Øyvind Gjerløw
Narvik bibliotek

tor. 15. jul. 2021 kl. 16:52 skrev Ingvild Hille-Krumsvik via

--
Med vennlig hilsen

Øyvind Gjerløw
Bibliotekar

*Telefon:* 769 12 010
*Postadresse*: Postboks 124, 8502 Narvik
Hjemmeside: *https://www.narvik.kommune.no/tjenester/samfunn-kultur-fritid-og-idrett/bibliotek/
<https://www.narvik.kommune.no/tjenester/samfunn-kultur-fritid-og-idrett/bibliotek/>*
postmottak: biblioteket at narvik.kommune.no <postmottak at narvik.kommune.no>

--

Denne e-posten kan inneholde opplysninger som utelukkende er til bruk for
den tiltenkte mottaker. Enhver gjennomgåelse eller videresending av

Narvik kommune gjør
oppmerksom på at dette ikke er en privat e-postadresse; både inngående og
utgående epost blir vurdert for ev. journalføring i kommunens sak- og
arkivsystem.
Sensitiv personinformasjon eller informasjon som er
taushetsbelagt skal ikke sendes pr. e-post.