Re: Når konspirasjonsteoretikerne besøker biblioteket

Merete Hoel hoelmerete62 at gmail.com
Wed Jun 23 16:33:42 CEST 2021

SIAN har jo prøvd seg, det er offentlig kjent.
Hvordan grensene skal trekkes for å vurdere hva som er konspirasjon, er
verdig en generell debatt. De færreste bibliotekarer har vel sakkunnskap
nok i medisinske spørsmål til å kunne avgjøre fra gang til gang hva som er
rett og feil.

Mvh

Merete Sandvig Hoel

ons. 23. jun. 2021, 16:27 skrev Morten Olsen Haugen via Biblioteknorge <