Norsk tilpasset APA 7 stil i Zotero - hvor stammer den fra.

Pål Magnus Lykkja p.m.lykkja at ub.uio.no
Fri May 28 15:19:54 CEST 2021

Heisann,

Så hyggeleg å høyre, ja det er 173 døme som eg brukte eit par veker på 😊i sumar. Den fylgjer til punkt og prikke den fantastiske norske APA 7 som ligg på UNIT sine sider her: https://www.unit.no/en/node/560

Sjå nummereringa i eksempelsamlinga frå s. 30 og utover, det er den eg brukte.
https://www.zotero.org/groups/2479607/apa_norsk

Siteringar som inneheld paragrafar og slikt kan ein berre bruke Suffix feltet til, det er viktig å vite om.
Berre sei ifrå om de vil ha alle kjeldene inn i Zotero. Eg sikkert kanskje opne for nedlasting til alle også.

Norsk APA 7 i Zotero er maskinomsett, så det fylgjer med eit komma foran & teiknet i referansene, men det er berre å rette på slike kosmetiske feil ved å «Unlink citations» i Zotero i ein kopi av det ein skal levere, og så kan ein rette det opp. Det er vanskeleg med episoder i TV-serier også, men det er fort gjort å rette opp før ein leverer det også.

Mvh Pål Magnus Lykkja