Re: Bibliotekenes bærekraftsmål 16.10

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Wed May 5 12:02:53 CEST 2021

Lat meg følgje opp Pål Magnus, men samtidig kople oss nærmare til
folkebiblioteket med dette blogginnlegget frå 2019:
https://bibliotekettarsaka.com/2019/05/22/systematiske-litteraturoversikter-ogsa-for-folkebibliotek/

Særleg har medbloggar Mikael Böök engasjert seg i bibliotek som utgjevar:
https://bibliotekettarsaka.com/category/bibliotek-som-publiserer/

Vi har også ein kategori innlegg som heiter Kunnskapsbiblioteket, der mykje
bør vere relevant:
https://bibliotekettarsaka.com/category/kunnskapsbiblioteket/

Helsing